Frequently Asked Question
Από σήμερα αλλάζει η διαδικασία καταχώρησης παραγγελιών που αφορούν πάροχο.
Θέλω την προσοχή σας με την παρακάτω διαδικασία.
Αποθηκεύετε αυτό το email ή το κάνετε WORD!
Όσοι από εσάς τρέξατε το προηγούμενο χρονικό διάστημα πάροχο, η νέα διαδικασία θα είναι απλοποιημένη και ταχύτερη.
Όσοι από εσάς δεν κάνατε κάτι σχετικά με πάροχο, διαβάστε με προσοχή τα βήματα που ακολουθούν.
Η σειρά της διαδικασία δεν μπορεί να αλλάξει και άρα θα πρέπει να την ακολουθήσετε πιστά για να μην υπάρχουν προβλήματα.
- Το ενδιαφέρον του πελάτη για πάροχο γίνετε προς τον συνεργάτη
- Ο συνεργάτης μπαίνει στο CRM και καταχωρεί παραγγελία με τα ακόλουθα βήματα
- Αν ο πελάτης δεν υπάρχει στο CRM τον ανοίγει ο συνεργάτης
- Αν ο πελάτης υπάρχει και είναι σε άλλο συνεργάτη κανονικά έντυπο αλλαγής συνεργάτη
- Προσοχή θα πρέπει τα στοιχεία του πελάτη να είναι σωστά (διεύθυνση και email)
- Από τα λοιπά προϊόντα βρίσκουμε το είδος βάση τιμοκαταλόγου που επισυνάπτω
- Περνάμε πρώτα το είδος EPSILON DIGITAL ΠΑΚΕΤΟ πχ 2.000
- Πάμε στην ποσότητα (προτείνει 1) και βάζουμε την ποσότητα του πακέτου στα παραστατικά χονδρικής (βάση του παραπάνω παραδείγματος 2.000) και μας φέρνει την αξία του πακέτου βάση τιμοκαταλόγου
- Στην συνολική αξία που μας φέρνει θα πάμε και θα αφαιρούμε πάντα 30€
- Κάνουμε αποθήκευση και νέο
- Περνάμε το είδος EPSILON DIGITAL πχ 2.000 (ΠΑΡΟΧΟΣ) και πατάμε αποθήκευση και κλείσιμο
- η παραγγελία μας έχει 3 είδη :
Επόμενο βήμα να πατήσουμε "Έλεγχος προσφοράς" προκειμένου να μας εμφανιστεί και η επιλογή
:
- Με την προσθήκη μας εμφανίζει την παρακάτω οθόνη όπου θα πρέπει να συμπληρώσουμε δυο πεδία :
Στον "Τύπο Σύμβασης" συμπληρώνουμε αν ο πελάτης θέλει μόνο χονδρική ή μόνο λιανική ή και τα δυο (ΠΡΟΣΟΧΗ για τις φοροελαφρύνσεις θα πρέπει να είναι και η χονδρική και η λιανική). Στην " Έναρξη" βάζουμε την ημερομηνία που θέλουμε να έχει η σύμβαση (προσοχή σας προτείνω να βάζετε την τρέχουσα ημέρα προς αποφυγή λαθών).
- Αφού μας εμφανίσει την σύμβαση (βάζοντας την ημερομηνία και φεύγοντας από το πεδίο), θα πρέπει να πατήσουμε "Αποθήκευση" & "Αποστολή στον Πελάτη" :
Με αυτήν την διαδικασία έχει φύγει email προς τον πελάτη και προς τον συνεργάτη που καταχώρησε την παραγγελία με τα βήματα που πρέπει να κάνει ο πελάτης σε συνεργασία με τον λογιστή του.
- Τέλος ακολουθούμε τα παρακάτω:
- "Επιστροφή στην προσφορά"
- "Αποθήκευση και κλείσιμο" της συνολικής προσφοράς
- Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία από τον πελάτη :
- Υπογεγραμμένη και σφραγισμένη σύμβαση από τον πελάτη σε ένα αρχείο PDF
- Ανεβασμένο στην πλατφόρμα όπως δείχνουν τα βήματα του email που έλαβε
- Έχει κάνει και την εξουσιοδότηση στο taxisnet όπως δείχνουν τα βήματα του email που έλαβε
- Αποστέλλουν με email την σύμβαση και το καταθετήριο στο ops-simvasi.paroxos@epsilonnet.gr
- Μόλις ολοκληρωθούν τα βήματα θα ενημερωθείτε με email από το ίδιο email για να προχωρήσετε παρακάτω με την διαδικασία
Ελπίζω
η παραπάνω διαδικασία να βοηθήσει και να τρέξει το θέμα γρηγορότερα,
καθώς δεν
θα χρειάζεται να περιμένετε την δικιά μου καταχώρηση παραγγελίας και
αποστολής email, όπως και δεν θα ασχολούμαι εγώ με την αποδοχή της
εξουσιοδότησης, καθώς υπάρχει πλέον άτομο που θα κάνει μόνο αυτήν την
παρακολούθηση στα θέματα παρόχου.
Σημαντικό : ΠΑΝΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΜΕΝΑ ΣΤΑ EMAIL ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΣΕops-simvasi.paroxos@epsilonnet.gr